Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

01 Ιουνίου 2013

59ο Ράλι Ακρόπολις

Σε εξέλιξη είναι σήμερα το δεύτερο σκέλος του 59ου Ράλι Ακρόπολις. Το αγωνιστικό μέρος της δεύτερης ημέρας του εθνικού μας αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές στην Πελοπόννησο. Ειδικότερα έχει προγραμματιστεί να γίνουν δύο φόρες οι ειδικές διαδρομές Κλένια- Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι και Ζήρεια. Το συνολικό μήκος των σημερινών ειδικών διαδρομών φθάνει τα 150 χιλιόμετρα, τα μισά εκ των οποίων (1ο πέρασμα) προσμετρούν και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι. 

Χθες ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του αγώνα, το όποιο όμως επιφύλαξε πολλές εκπλήξεις. Ο σκληρότερος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι έδειξε από νωρίς τα «δόντια» του στους συμμετέχοντες.

Αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης στο Ζάππειο, παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, τα πληρώματα έφυγαν για τα βουνά της Κορινθίας, και συγκεκριμένα για την πιο μεγάλη ειδική διαδρομή του αγώνα την Κινέτα-Πίσσια, μήκους 47,70 χιλιομέτρων. 

Η πρώτη ειδική διαδρομή του 59ου Ράλι Ακρόπολις ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία για το φαβορί του αγώνα τον Γάλλο οδηγό της Volkswagen Motorsport, Σεμπάστιαν Οζιέ. Έμελλε να γίνει ο πρώτος οδηγός που θα γνώριζε το σκληρό πρόσωπο του Ράλι Ακρόπολις. Αρχικά ένα κλατάρισμα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, ενώ στη συνέχεια ένα πρόβλημα στην πίεση καυσίμου του VW Polo R WRC τον οδήγησε σε εγκατάλειψη για την πρώτη ημέρα. Όμως, δεν ήταν μόνο αυτός που έχασε πολύτιμο έδαφος από την 1η κιόλας ειδική. Ο έτερος διεκδικητής του παγκοσμίου τίτλου, Μίκο Χίρβονεν, αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3 WRC, με αποτέλεσμα να χάσει 6 λεπτά, και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη. 

Σαν να μην έφταναν αυτά, ένας ακόμα οδηγός τέθηκε εκτός μάχης. Πρόκειται για τον Μάντς Οστμπεργκ με το Ford Fiesta WRC, ο οποίος είδε τον τροχό του αυτοκινήτου του να χάνεται, με συνέπεια την απώλεια χρόνου της τάξης των 2 λεπτών. Κάπως έτσι, οδηγός της πρώτης ημέρας αναδέχθηκε ο Εβγενι Nοβικοβ με το Ford Fiesta WRC της Qatar M-Sport. Ο νεαρός Ρώσος έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο στην ειδική διαδρομή Κινέτα-Πίσσια, ενώ, σε συνδυασμό με ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο στη 2η, νυχτερινή ειδική διαδρομή, δημιούργησε μία σημαντική διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη, Ντάνι Σόρντο. 

Ο Ισπανός οδηγός της Citroen προσπάθησε να αποφύγει τα προβλήματα και να ολοκληρώσει την πρώτη, δύσκολη ημέρα, κάτι που τελικά το κατάφερε. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Φιλανδός οδηγός της VW Motorsport, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος στη νυχτερινή ειδική ξεπέρασε τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το χειρόφρενο στην 1η ειδική διαδρομή της ημέρας, και σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. 

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται αυτή του Έλληνα οδηγού Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi Lancer EVO X της Ralliart Italy και του συνοδηγού του Νίκου Ζακχαίου, έπειτα από σπασμένο ψαλίδι στην 1η ειδική διαδρομή της ημέρας.
 
Δηλώσεις των πληρωμάτων μετά την ειδική διαδρομή  Kλένια- Μυκήνες 1 μήκους 17,41 χλμ. 
 
2 HIRVONEN Mikko- LEHTINEN Jarmo
«Ήταν εντάξει, πολύ μπόσικο, γλιστερό χώμα, αλλά όλα καλά».
 
3 SORDO Daniel- DEL BARRIO Carlos
«Είναι πολύ γρήγορος ο Jari-Matti, το είδα από τον πρώτο ενδιάμεσο χρόνο και κατάλαβα πως θα ήταν δύσκολο να τον πιάσω. Θέλω να πιέσω, αλλά χωρίς να κάνω λάθη».
 
4 OSTBERG Mads- ANDERSSON Jonas
«Ήταν εντάξει -γλιστράει πολύ-, ήταν δύσκολο να ακολουθήσω τις σημειώσεις, έβαλα τη λάθος σχέση σε κάποιες στροφές. Κανένα πρόβλημα με τις γραμμές, ακολουθούμε αυτές του Mikko και του Sebastien».
 
5 NOVIKOV Evgeny- MINOR Ilka
«Ακολουθώ τα split του Jari-Matti. Το σχέδιο είναι να ακολουθώ τους χρόνους του και, αν χρειαστεί, να πιέσω παραπάνω». 
 
6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni 
«Όλα καλά, ήταν μια δύσκολη ειδική, αλλά δεν είχαμε προβλήματα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».
 
7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν πολύ καλή ειδική. Ο Miikka συνήθως σχολιάζει, αλλά είπε πως ήταν καλή ειδική. Πρέπει να πιέσουμε, αλλά είναι Ακρόπολις και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και ψύχραιμοι».
 
8 OGIER S?bastien - INGRASSIA Julien
«Το αυτοκίνητο είναι εντάξει, αλλά υπάρχει πολύ μπόσικο χώμα. Προσπαθώ, αλλά δεν είναι εύκολο. Πρέπει να οδηγήσουμε και θα δούμε τι θα γίνει».
 
9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Είναι καλύτερα σήμερα. Δεν μπορώ να βρω καλό ρυθμό, δεν έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου και καθόλου αυτοπεποίθηση σε όλο το ράλι μέχρι στιγμής».
 
10 AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Τα πρώτα 5 χιλιόμετρα είχαμε δύο τετ-α-κε, σε μια στροφή πήγαμε ευθεία και έπρεπε να κάνω όπισθεν. Είναι πολύ γλιστερά».
 
11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Σχετικά καλά, οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές από πέρσι. Δυσκολεύτηκα σε κάποια σημεία επειδή γλιστρούσε, οι ειδικές είναι πολύ πιο σκληρές σε σχέση με πέρσι. Δεν το περίμενα».
 
21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ήταν πολύ καλά σε σχέση με χθες. Δεν άκουσα σε μια στροφή, και σχεδόν την έχασα. Άκουσα πως ήταν στροφή 3ης, αλλά ήταν 2ας. Έχει μεγάλη διαφορά. Μετά έχασα τη συγκέντρωσή μου».
 
STUDIO B&G PHOTO Β.ΨΩΜΑΣ ΑΠΕ//ΜΠΕ 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες