01 Μαΐου 2015

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ


 γιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, ναφερόμενος στς διάφορες παναστάσεις κα στοςπαναστάτες, πισημαίνει τ ξς:
 « μόνη πανάσταση πο κάνει τν νθρωπο πι εγενικό εναι  πανάσταση τοχριστιανισμο. Κάθε λλη πανάσταση κάνει τν νθρωπο πι μό π᾿ ,τι εναι. Συγκρίνετε τ πρόσωπα τ ποα δημιούργησε κα τόνισε ποιαδήποτε λλη πανάσταση στν κόσμο μ τ πρόσωπα, πο δημιούργησε  χριστιανική πανάσταση στν στορία κα θ σς εναιμέσως φθαλμοφανής  νωτερότητα κα  εγενική περοχή τν τελευταίων σ σχέση μτος πρώτους.

Σχεδόν λες ο λλες παναστάσεις στόχευαν στ ν δημιουργον πό τοςνθρώπους χορτασμένα ζα. Μόνο  χριστιανική πανάσταση στόχευε νδημιουργήσει πό τος νθρώπους πεινασμένους θεούς. Μακάριοι ο πεινασμένοι κα διψασμένοι γι τ δικαιοσύνη».
 ληθινός χριστιανός εναι  θόρυβος, πλν ποτελεσματικός, παναστάτης. Μ τν προσωπική του ζωή κα μ τν ποια δραστηριότητα, πο μπορε ν ναπτύξει, διορθώνει τν κοινωνία. Μ τς θικές του ρχές μποδίζει τος νήθικους, μ τ δικαιοσύνη του καταπολεμε τν δικία, μ τν λεημοσύνη του περιορίζει τ φτώχεια, μ τν γαθοποιΐα τουλλάζει τ μορφή τς κοινωνίας, μ τς θυσίες του φυπνίζει τος ράθυμους κα διοτελες καγενικά ς νθρωπος το Θεο φωτίζει τν κόσμο. Μ τν τρόπο ατό πετυχαίνει περισσότερα πό σα πετυχαίνει  παναστάτης το θορύβου κα τς βίας.  κοινωνία μαςχει νάγκη πό χριστιανούς παναστάτες, ο ποοι μπορον ν τ βελτιώσουν.