Σε απάντηση της δημοσίευσης του «Ορθοδοξία Info», σχετικά με τις
εργασίες της ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος της 12ης Ιανουαρίου 2016,
πρέπει να επισημάνουμε πως αλλοιώνονται τα παρακάτω γεγονότα:
1) Ο Πρόεδρος της ΠΕΘ αναφέρθηκε στην εισήγησή του
στο Πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών και αντέδρασαν ο Κοσμήτορας της Θεολογικής
Σχολής του ΑΠΘ και ο πρόεδρος του Καιρού. Τότε, όντως, υπήρξε παρέμβαση του Μακαριωτάτου
Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου που αφορούσε απλώς στη
σωστή διαχείριση του χρόνου και όχι σε αυτό που αναφέρει η «Ορθοδοξία info» ότι δηλαδή ο
Αρχιεπίσκοπος είπε : «μην διαβάζει ο
πρόεδρος της ΠΕΘ έτοιμο κείμενο αλλά να τοποθετηθεί επί των όσων ακούστηκαν
στην αίθουσα». Για την αποκατάσταση της αλήθειας θα πρέπει να αποσυρθεί από
τον συντάκτη του άρθρου η φράση αυτή, διότι
αποτελεί κατάφορη παραπληροφόρηση, που εμπίπτει στο άρθρο (57) του Αστικού
Κώδικα καθώς και προσβολή των αρχών της ΠΕΘ και του προσώπου του προέδρου της,
αλλά και παράλληλα και του προσώπου του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών, αφού
έτσι τον παρουσιάζει ελλειμματικό στις δημοκρατικές του ευαισθησίες. Ως εκ
τούτου ο εν λόγω συντάκτης οφείλει να παραδεχθεί την παραπληροφόρηση και να
αιτηθεί συγγνώμη από τα πρόσωπα που αδίκησε.
2) Σε ό, τι αφορά στην παρέμβαση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη
Καισαριανής Βύρωνος και Υμηττού κ. Δανιήλ και στην αναφορά του «ακούστηκαν ανακρίβειες και από τις δύο
πλευρές», θα μπορούσε να ερωτηθεί ο ίδιος ο Μητροπολίτης από τον συντάκτη
της είδησης του «Ορθοδοξία info»
σε ποιον απευθυνόταν, διότι, όπως αντιλήφτηκαν οι παρευρισκόμενοι στη
Συνεδρίαση της Συνόδου, η πραγματικότητα είναι ότι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης
Καισαριανής, δεν είπε, όπως αναφέρει ο συντάκτης: «Ακούστηκαν
ανακρίβειες και από τις δύο πλευρές», αλλά απευθυνόμενος στον
Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνου Μιλτιάδη είπε: «απόψε εδώ ακούστηκαν ανακρίβειες από
πολλούς κ. Κωνσταντίνου», συνεχίζοντας μετά με αναφορές του στον κ. Μόσχο,
πρόεδρο του «Καιρού». Και εδώ λοιπόν χρειάζεται να αποκατασταθεί η
αντικειμενική αλήθεια των γεγονότων.