Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

12 Σεπτεμβρίου 2021

Εφυγε από τη ζωή ο φωτορεπόρτερ Γιάννης Κανελλόπουλος



Από τους πλέον γνωστούς και αγαπητούς φωτογράφους του πολιτιστικού ρεπορτάζ «έφυγε» πριν λίγο καιρό ξαφνικά, σε ηλικία 64 ετών
Ένας από τους μακροβιότερους, πιο ικανούς αλλά και πλέον αγαπητούς Έλληνες φωτορεπόρτερ, ο Γιάννης Κανελλόπουλος δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας.«Έφυγε» ξαφνικά το πρωί, σε ηλικία μόλις 64 ετών, ενώ βρισκόταν σε διακοπές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νέα Μανωλάδα Ηλείας.


Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του Γιάννη Κανελλόπουλου ήταν απόλυτα συνυφασμένο με τη φωτογραφία, το κυνήγι της είδησης, το δρόμο αλλά και τις τέχνες καθώς το πολιτιστικό ρεπορτάζ ήταν πάντα η μεγάλη του αδυναμία. Επί δεκαετίες έδινε το δυναμικό παρών σε κάθε σημαντική καλλιτεχνική εκδήλωση. Αποτύπωσε μέσα από το φακό του αμέτρητες παραστάσεις θεάτρου, μουσικής, εικαστικών τεχνών και χορού που ήταν πάντα η μεγάλη του αγάπη.

Ήταν πάντα εκεί: Στην είσοδο και στα σκαλιά του Ηρωδείου, στα παρασκήνια του θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου, στις μεγάλες συναυλίες του Λυκαβηττού, στις διοργανώσεις του Rockwave Festival αλλά και σε κάθε θέατρο, σε κάθε μουσική σκηνή, σε κάθε γκαλερί της Αθήνας. Πάντα ευγενής, παθιασμένος, αποφασισμένος να αιχμαλωτίσει την καλύτερη εικόνα αλλά και εξαιρετικά φιλικός με τους συναδέλφους του, φωτογράφους και δημοσιογράφους, στους οποίους πολύ συχνά έδινε τα φώτα του, πάντα πρόθυμος και με το χαμόγελο στα χείλη. Γι' αυτό και η ξαφνική απώλειά του βύθισε στη θλίψη όσους συνεργάστηκαν μαζί του όλα αυτά χρόνια.


Ο Γιάννης Κανελλόπουλος ξεκίνησε το ’78 για τη Ρώμη με στόχο να σπουδάσει σκηνοθεσία. Στη διαδρομή άλλαξε γνώμη και κατέληξε στη Στοκχόλμη. Έμαθε τα σουηδικά, το πώς το φως τυλίγει τα πρόσωπα που φωτογράφιζε, καθώς και τη διαφορά μεταξύ πραγματικότητας και τέχνης. Αρχικά φωτογράφιζε μόδα για τρία χρόνια. Στη συνέχεια δοκίμασε το ελεύθερο ρεπορτάζ. Στην «Πρώτη» και την «Καθημερινή», όπου ήταν υπεύθυνος φωτογραφικού τμήματος. Τελικά τον κέρδισε το πολιτιστικό ρεπορτάζ και συνεργάστηκε με όλα σχεδόν τα περιοδικά, κυρίως τον «Ταχυδρόμο», και τις εφημερίδες του ελληνικού τύπου.


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες